Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna obsługa klienta w banku, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, finanse, inne, zarządzanie, handlowe, obsługa klientów, Łódź. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa klienta w banku

  • Termin: 2017-11-15 - 2017-11-16
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena brutto: promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1680.00 1512.00 zł (Rabat -10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy – doradcy klienta. W pierwszym module treningu sprzedażowego uwzględniono takie zagadnienia jak rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań klienta. Zaprezentowane będą takie elementy w jaki sposób nawiązać kontakt z klientem, jakie zadać klientowi pytanie aby precyzyjnie poznać Jego potrzeby. Poprzez umiejętnie zadane pytanie poznamy problemy z jakimi przychodzi klient. Czy mamy trudnych klientów czy tylko trudne sytuacje nierozwiązanych problemów? W treningu sprzedażowym zwrócimy uwagę na aspekty komunikacji z klientem: aktywnego słuchania, komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W module pierwszym omówimy takie kwestie jak prezentacja oferty. Czy oby na pewno wiemy jak zaprezentować ofertę? Jakie czynniki są czynnikami decydującymi o profesjonalizmie oferty? Klient może zgłosić zastrzeżenia, jeżeli tak to jakie? I na czym polega zamykanie procesu sprzedaży – to ostatnie zagadnienie poruszane podczas pierwszego dnia szkolenia. 
Drugi moduł szkoleniowy dotyczy postawy sprzedawcy – doradcy banku. Omówione zostaną zagadnienia dotyczące cyklu doświadczenia kupującego czyli tzw. moduł UDI. Uczestnicy nauczą się jak planować swoją pracę i realizować plany sprzedażowe. Co składa się na sukces banku? Sukces banku to między innymi sukces doradcy – sprzedawcy. Jego profesjonalizm, oddanie, odporność na stres, właściwa postawa, pozytywne nastawienie do świata – to sukces działów sprzedażowych banku. Zapraszamy. 

 

Program szkolenia:
 
Dzień I
Moduł I Trening sprzedażowy

1. Specyfika rozmowy sprzedażowej w banku – psychologia obsługi
- rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań klienta banku
- nawiązanie kontaktu z klientem
- pytania w skutecznej sprzedaży: pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, na etapie rozpoznania potrzeb
- z jakim problemem przychodzi trudny Klient?
- sztuka aktywnego słuchania
- zasady Savoir-vivre
- komunikacja werbalna i niewerbalna

2. Prezentacja oferty 
- cechy i predyspozycje obsługi w banku: moja wiedza o usłudze 
- cechy - pochwały – korzyści
- dostosowanie prezentacji do indywidualnych oczekiwań Klienta banku
- utrzymywanie  kontaktów  z  dotychczasowymi  Klientami
- zastrzeżenia 
- zamykanie sprzedaży - podsumowanie ustaleń

 
Dzień II
Moduł II Trening postawy sprzedawcy – doradcy banku


1. Udana relacja z klientem
- sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem UDI cykl doświadczeń kupującego 
-planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży
- rzetelna informacja

2. Sukces doradcy a konkurencyjność banku
- sukces doradcy – sukces banku
- działanie pod wpływem stresu w pracy
- czytanie ze zrozumieniem
- kreatywność w codziennej pracy: budowanie zespołu, współdziałanie
- moje pozytywne nastawienie do świata  

  • Łódź,
  • woj. Łódzkie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2017-11-17 - 2017-11-18
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-20 - 2017-11-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-24 - 2017-11-25
Lokacja: KARPACZ, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-24 - 2017-11-25
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-01 - 2017-12-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-05 - 2017-12-06
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-07 - 2017-12-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-11 - 2017-12-12
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-15 - 2017-12-16
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-18 - 2017-12-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-01-11 - 2018-01-12
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1512 zł (Rabat -10%)

-10%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Techniki sprzedaży - obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi.

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Pracownik administracyjno-biurowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Akademia handlowca PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing usług zdrowotnych PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.