Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

  • Termin: 2021-04-26 - 2021-04-27
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1980.00 1881.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2313.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie?

Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży? Proponowane szkolenie pozwoli przyjrzeć się w sposób kompleksowy tematyce cen, uwzględniając aspekty sprzedażowo - marketingowe oraz zachowania klientów początkowej fazie ustalania ceny i na etapie kiedy pracujemy na narzuconym modelu cenowym.

 

W trakcie szkolenia "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami":

  • Pokażę Ci, że cena to wypadkowa wielu elementów i celów a Ty zdecydujesz, które są naprawdę ważne w Twoim biznesie.
  • Dowiesz się, że na odbiór ceny przez otoczenie wpływa wiele czynników, nauczysz się je identyfikować i poznasz narzędzia, które sprawią, że nawet wyższa cena stanie się akceptowalna.
  • Poznasz różne podejścia do ustalania cen oraz doboru strategii cenowych - w jakich okolicznościach sprawdzają się te rozwiązania i jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji.
  • Przećwiczysz różne metody zarządzania cenami, nauczysz się jak reagować w różnych sytuacjach i jak zwiększać sprzedaż bez ciągłego pogłębiania rabatów.
  • Rozwiążesz wiele case’ów biznesowych co wzmocni Twoją pewność siebie i przygotuje Cię do podejmowania właściwych decyzji w zakresie cen z poziomu zarządzania produktem, kategorią produktową czy biznesem.
  • Na praktycznych przykładach nauczysz się jakich błędów unikać w przyszłości i jakie rozwiązania przynoszą efekty.

Metoda prowadzenia szkolenia z pricingu:

 

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy a nie wykładowy. Podczas szkolenia stosowane są różnego rodzaju metody pracy z uczestnikami: analiza case studies, zadania indywidualne, zadania w grupach, dyskusja, burza mózgów. Podczas dwudniowej pracy jako uzupełnienie wykorzystuję prezentację i materiały filmowe.
  • Przypadki, które są omawiane dotyczą różnych branż (m.in. motoryzacyjna, odzieżowa, farmaceutyczna, zoologiczna, kosmetyczna, spożywcza, dziecięca, wydawnicza, AGD, energetyczna, hotelarska, itp), różnych kanałów sprzedaży (rynek tradycyjny, nowoczesny i on-line), różnych grup docelowych (B2B i B2C) oraz biznesów o różnej skali działania i pochodzenia kapitału.

Adresaci szkolenia z zarządzania cenami:

  • Szkolenie Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami przeznaczone jest dla managerów sprzedaży i marketingu, managerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu.
  • Szkolenie kierowane jest do osób, które angażują się w proces kształtowania cen i kreowanie polityki cenowej lub są ogniwem komunikującym cenę do otoczenia. Zrozumienie procesów towarzyszących kreowaniu ceny jest jednym z elementów sukcesu i ułatwia w znaczący sposób komunikację z klientami.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO TEMATYKI PRICINGU

  • Cena z punktu widzenia biznesu, klienta i otoczenia
  • Ile jesteś przygotowany za to zapłacić?

2. CO SPRAWIA, ŻE MOŻEMY MÓWIĆ O DOBRZE SPRECYZOWANEJ POLITYCE CENOWEJ

  • Fundamenty polityki cenowej
  • Kreatorzy polityki cenowej
  • Etapy ustalania polityki cenowej

3. CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA CEN

 

  • Klasyfikacja w oparciu o biznes, klienta i otoczenie
  • Żonglowanie czynnikami w zależności od specyfiki biznesu
  • Niedoceniana wrażliwość cenowa

4. METODY USTALANIA CEN I STRATEGIE CENOWE W OPARCIU O OTOCZENIE RYNKOWE, M.IN.:

  • Metoda naśladownictwa
  • Metoda rabunkowa
  • Strategia zbierania śmietanki
  • Strategia ustalania cen według wartości (wykorzystanie narzędzi w postaci macierzy cenowej i krajobrazu cen)

5. ZARZĄDZANIE CENAMI, M.IN.:

  • Ceny dynamiczne - różnicowanie cen
  • Rabaty, upusty - jak z nich wyjść i jakie rozwiązania wdrażać, aby uniknąć ciągłego rabatowania
  • Rabaty, upusty - jak je stosować, aby były skuteczne
  • Kiedy kupujesz markę i tworzysz nową wizję cenową

6. WOJNY CENOWE

  • Czym jest wojna cenowa
  • Sposoby postępowania podczas wojny cenowej
  • Skutki wojen cenowych

7. CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE W KSZTAŁTOWANIU CEN

Zapewne zainteresują Cię inne szkolenia dla managerów i specjalistów marketingu. Znajdziesz je w kategorii "Szkolenia marketing". Kliknij i poznaj najlepsze szkolenia marketingowe.

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę...

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wady
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, zarządzanie, Warszawa. otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.