Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

  • Termin: 2020-08-04 - 2020-08-05
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena brutto: promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1680.00 1596.00 zł (First Minute -5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?


Celem szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestniczka pozna zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie). Pozna rodzaje korespondencji m.in. korespondencję w sprawach osobowych, w sprawach finansowych, handlowych, transportowych czy administracyjnych. Podczas szkolenia uczy się jak planować
i organizować pracę w biurze z wykorzystaniem terminarzy, planerów czy nowoczesnych środków pracy biurowej, które zostaną przedstawione podczas prezentacji mulimedialnej. Pozna zasady pracy w sekretariacie, zasady współpracy z szefem, planowania podróży służbowej czy przyjmowania delegacji krajowej czy zagranicznej. Podczas szkolenia nauczy się przygotowania zebrania wewnątrz firmy. Omówione zostaną również zagadnienia planowania pomieszczeń biurowych w tym sekretariatu oraz innych komórek organizacyjnych. Pozna zadania recepcyjne oraz asystenckie. Podczas szkolenia Uczestniczka pozna zasady prawidłowego wizerunku pracownika biurowego na który składa się: wygląd zewnętrzny, ubiór, sposób poruszania, sposób zachowania i sposób mówienia. Omówione zostaną zagadnienia przeprowadzenia archiwizacji dokumentów.   Wśród poznanej dokumentacji przeprowadzone zostaną ćwiczenia samodzielnego przygotowania korespondencji osobowej (fazy ABC): faza przyjmowania do pracy, faza zatrudnienia pracownika, faza rozwiązania stosunku pracy; jak również samodzielnego przygotowania korespondencji w sprawach handlowych, takich jak propozycja nawiązania współpracy handlowej, oferta, zamówienie, reklamacja. Przedstawiony zostanie również szczegółowy schemat: gdzie może pracować pracownik administracyjno-biurowy.

Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu.

 

Profil Uczestnika:

osoby chcące przekwalifikować się, pracownicy administracji, pracownicy biur, właściciele małych, średnich i dużych firm,

osoby bezrobotne, studenci, wszyscy zainteresowani

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Organizacja pracy biurowej:

- obsługa administracyjna jednostek organizacyjnych

- charakterystyka pracy biurowej

- współpraca z szefem

- organizacja pracy w sekretariacie

- zadania sekretariatów

- przyjmowanie interesantów

- przyjmowanie i łączenie telefonów

- kontrola terminów

- obieg dokumentów

- system kancelaryjny: dziennikowy i bezdziennikowy

- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji

- przechowywanie akt

- postępowanie z pismami niejawnymi

- ochrona danych osobowych

 

2. Przepływ informacji w zarządzaniu biurem

- informacja jako główny efekt pracy biurowej

- sieć komputerowa

- poczta elektroniczna

- telefony

- nośniki informacji

- korespondencja w sprawach handlowych

- korespondencja w sprawach transportowych

- korespondencja w sprawach finansowych

- korespondencja w sprawach administracyjnych

- korespondencja w sprawach osobowych

- sporządzanie protokołów, sprawozdań i notatek służbowych

- zebranie jako forma wymiany informacji

 

3. Zasady efektywnej komunikacji

- komunikacja werbalna i niewerbalna

- prezentujemy siebie

- rodzaje blankietów

- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania

- skracanie wyrazów w korespondencji

- bariery porozumiewania się: zewnętrzne i wewnętrzne

 

4. Kultura zawodu:

- image pracownika biurowego

- wizerunek pracownika biurowego: wygląd zewnętrzny, ubiór, podstawowe zasady ubioru panów i pań– pracowników biurowych, sposób poruszania się, sposób zachowania się, sposób mówienia, fryzura, makijaż,

- savoir-vivre w relacjach międzyludzkich: punktualność, witanie się, przedstawianie, zajmowanie miejsc w pomieszczeniach, prowadzenie rozmów, zajmowanie miejsc w samochodzie, telefony,

- wybrane zagadnienia etyki pracownika biurowego

- kultura organizacyjna przedsiębiorstwa

 

Miejsca szkoleń: Poznań, Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków, Wrocław i inne (również szkolenia indywidualne
w dowolnym miejscu)

Szkolenie trwa: 2 dni

Każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie potwierdzające wzrost kompetencji zawodowych.

Podczas szkolenia gwarantujemy przerwy kawowe, słodki poczęstunek. 

 

Zgłoszenia: na adres email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 600433371 w godz. 8.00-20.00

 

Dlaczego warto z nami współpracować?
 
- prowadzimy szkolenia otwarte, zamknięte na terenie całego kraju
- szkolenia prowadzą tylko najlepsi trenerzy – praktycy z wieloletnim doświadczeniem
- jesteśmy elastyczni wobec Państwa oczekiwań programowych
- dostosowujemy się do Państwa oczekiwań: miejsca, czasu przeprowadzenia szkolenia (szkolenia zamknięte szyte według potrzeb Klienta)
- badamy potrzeby Uczestników
- otrzymujecie Państwo podczas szkolenia materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- podczas szkolenia zapraszamy na lunch, przerwy z pyszną kawą lub herbatą oraz słodką przekąską
- posiadamy bogate referencje
- działamy na rynku szkoleń od 2008 roku
- przeprowadzamy również szkolenia indywidualne
- najważniejsza jest dla nas Państwa zadowolenie w pozyskiwaniu wiedzy, dlatego też szkolenia prowadzone są w małych grupach co wływa na wysoką jakość doskonalenia Uczestników

- posiadamy wpis WUP Poznań (RIS)

 

  • Kraków,
  • woj. Małopolskie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2020-07-06 - 2020-07-07
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-08 - 2020-07-09
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-15 - 2020-07-16
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-17 - 2020-07-18
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-17 - 2020-07-18
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-20 - 2020-07-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-21 - 2020-07-22
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-23 - 2020-07-24
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-27 - 2020-07-28
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-07-30 - 2020-07-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-08-03 - 2020-08-04
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-08-18 - 2020-08-19
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.

Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Marketing – można określić jako pewien nowy styl myślenia o sposobach nawiązywania stosunków ekonomicznych między przedsiębiorstwem a docelowy klientem, przynoszącym korzyści firmie.

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Marketing i promocja sprzedaży w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osoby
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis, Szkolenie Przygotowawcze, Aktywizacja zawodowa, doradztwo zawodowe , praca w zespole , inne, administracja, inne, zawodowe, Kraków. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.