Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting, Szkolenie Zawodowe, NLP , interpersonalne, komunikacja, techniki sprzedaży, inne, handlowe, obsługa klientów, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting

  • Termin: 2018-09-24 - 2018-09-24
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: Standardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł 890.00 790 zł (Rabat -100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych, wymaga od przedstawicieli handlowych stałego rozwijania portfela nowych klientów.

Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy.

POZNAJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW. Przyciągnij ich do swojej firmy.

 

Prospecting to proces pozyskiwania klientów, którego celem jest wyselekcjonowanie osób, firm i instytucji, które mogą zostać nabywcami oferowanych przez nas produktów lub usług. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej. Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Świadomość skuteczności sprzedawcy na poszczególnych etapach prospectingu pozwala zaplanować aktywność sprzedażową w danym miesiącu, umożliwia pracę w warunkach emocjonalnego spokoju oraz wskazuje obszary do rozwoju kompetencji sprzedażowych.



Korzyści dla Ciebie:


nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
przestaniesz działać chaotycznie i poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą
zwiększysz swoja skuteczność
otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
zwiększysz swój zysk
po prostu zaczniesz zarabiać


Pozyskanie nowych klientów - z nami to możliwe !


Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działu marketingu i obsługi klienta.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).



SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.


CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75


PROGRAM SZKOLENIA: 

Wprowadzenie do prospektingu.
Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.

Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.

Skuteczne działania prospektingowe.
Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
„Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.

Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
Networking jak „gorące” źródło klientów.
Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.

Indywidualny plan prospektingowy.
Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.

 


Więcej na www.superszkolenia.pl -------> POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - PROSPECTING

  • 60-529 Poznań, ul. Dąbrowskiego 79 A - 11 piętro
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-10-12 - 2018-10-12
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (Rabat -100zł)

-100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł

Najnowsze szkolenia:

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

SZKOLENIE DLA ADMINISTRACJI - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

SKUTECZNE SZKOLENIE - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.