Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

1 DZIEŃ (8 h)


 

  Szczegóły oraz aktualne terminy: http://www.solberg-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte/najwyzsze-standardy-obslugi-klienta

 

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb. Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a  satysfakcję dla firmy.



Cele/efekty warsztatów szkoleniowych

  • Budowanie profesjonalnego, zawodowego wizerunku sprzedawcy/obsługującego klienta oraz organizacji, którą reprezentuje w kontaktach z klientami,

  • Uzyskanie efektu dobrych relacji z aktualnymi lub potencjalnymi klientami,

  • Wyposażenie modelu obsługi klientów w konkretne techniki i sformułowania komunikacyjne, które będą budować profesjonalny wizerunek pracowników obsługi,

  • Wzrost poczucia profesjonalizmu i kompetencji zawodowej uczestników szkolenia,

  • Potencjalne wzmocnienie motywacji do rozwijania własnych kompetencji zawodowych w sprzedaży bezpośredniej lub obsłudze klientów.

 

 



Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

 

Czas trwania:

1 dzień 8 h

 

 

 

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • na życzenie- indywidualne konsultacje z trenerem w dniach trwania szkolenia



Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. Aby zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu – poświęcamy teorii

 

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.





PROGRAM SZKOLENIA:

 

1.  KLUCZOWE ELEMENTY OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Rola klienta dla biznesu i pracownika  –  wzywania związane z obsługą klienta dzisiaj,

  • Dlaczego i jak klienci kupują nasze produkty?,

  • Wstęp do tworzenia modelu współpracy z klientem w procesie sprzedaży i profesjonalnej obsługi,

  • Proaktywność w kontakcie z Klientem,

  • Słowa – klucze w obsłudze klienta w mojej branży – wypracowanie katalogu,

  • Motywy zakupów w naszej branży, motywy zakupów w naszym punkcie handlowym

 

2.     TEN „GOŚĆ” PO DRUGIEJ STRONIE, CZYLI Z KIM MAMY DO CZYNIENIA?

  • Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia,

  • Skąd się to wzięło? – prezentacja modeli osobowościowych,

  • Metody rozpoznania klienta,

  • Jak można zrobić sobie „trudnego klienta” przez niedopasowanie komunikacji do modelu?

  • Ćwiczenia praktyczne dostrajania się do typu klienta

 

3.       NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Case study – „Jak nie obsługiwać klientów”,

  • Zwroty konfliktogenne vs. zwroty budujące relacje,

  • Zakazane zwroty i słowa,

  • Stworzenie katalogu zamienników,

  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta,

  • Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne.

 

4.       PYTANIA JAKO ELEMENT BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

  • Różne rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne, alternatywne, hipotetyczne, sondujące, o konsekwencje, pytania o gusty, ukierunkowujące,

  • Stworzenie katalogu pytań dopasowanego do obsługi klienta w mojej branży,

  • Wprowadzenie pytań do modelu obsługi klientów,

  • Aktywne słuchanie jako najlepszy sposób na „świadomych klientów”.

 

5.       WARSZTATY PRAKTYCZNE

  • na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.





 Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja realizacji szkolenia – jako nieliczni z grona firm szkoleniowych nie odwołujemy swoich szkoleń

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 





 

Kim jesteśmy?

 

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

 

Z przyjemnością oznajmiamy, iż jako jedni z  nielicznych posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO 29990:2010

 

 


Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

 

 

! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

 

! Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS

 

! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)

 


Jesteśmy najlepsi w tym co robimy

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności

  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy

  • indywidualne podejście do każdego uczestnika

  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia

  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

  • nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika

 

 

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klieta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

biuro@solberg-szkolenia.pl

tel. (33) 300 31 45

www.solberg-szkolenia.pl


Najnowsze szkolenia:

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...)

Zarządzanie zespołem- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZAŁOŻENIA CZASOWE, ZAKRES TEMATYCZNY I METODY PRACYdot. szkolenia „Zarządzanie zespołem” Dzień ICzasZakres tematycznyMetody pracyOk. 30’Rozpoczęcie szkolenia8:00 – 8:30Powitanie, przedstawienie (...)

Zarządzanie strategiczne.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Organizacja czasu pracyCelem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie planowania pracy własnej oraz: Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania Dostarczenie (...)

Skuteczna telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta SZKOLENIE ZAMKNIETE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

*Skuteczna rozmowa telefoniczna SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

STRUCTOGRAM Poznaj samego siebie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dzięki Systemowi Treningowemu STRUCTOGRAM® możemy szybciej osiągnąć cele i zaspokoić potrzeby klientów i pracowników.Analiza Biostrukturalna to wypróbowana i sprawdzona metoda, stanowiąca podstawę rozwoju osobowości.

Współpraca z trudnym Klientem. SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Profesjonalna obsługa klienta.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Radzenie sobie ze stresem i emocjami. szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe, Szkolenie Psychologiczne, Umiejętności osobiste, asertywność, rozwój osobisty, negocjacje, asertywność , motywacja , rozwój osobisty, . zamkniete, efs

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.