Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy sytuacje, kiedy słowa krytyki wypowiedziane lub napisane przez "trudnego klienta" były skierowane bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź też klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Takie zachowania "trudnych klientów" wywołują w nas silne reakcje emocjonalne, z którymi nie zawsze potrafimy sobie poradzić.
Podczas szkolenia z obsługi trudnego klienta zwrócimy szczególną uwagę na przekazanie wiedzy i wykształcenie umiejętności pozwalających w sposób profesjonalny i skuteczny reagować w na trudne sytuacje w obsłudze klienta.
Bardzo często można spotkać się ze stwierdzeniem, że nie ma "trudnych klientów" są tylko "trudne sytuacje w obsłudze klienta". Jest w nim wiele prawdy. Przyjęcie przez specjalistę ds. obsługi klienta postawy rozdzielenia "problemu" od "osoby" jest jedną z technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. Samo właściwe nastawienie wobec "trudnego klienta" jednak nie wystarczy. Niezbędne jest posiadanie i umiejętne korzystanie z technik asertywnych i technik komunikacyjnych umożliwiających radzenie sobie z obiekcjami i zarzutami stawianymi przez klientów.
Szkolenie Trudny klient rozwinie Twoje umiejętności związane z odpowiednimi reakcjami na różnego rodzaju zachowania trudnych klientów, Umiejętności, które wykształcisz podczas szkolenia pozwolą rozwiązać trudne sytuacje z klientami w taki sposób, aby ich nie urazić i równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.
Na pewno zainteresują Cię pozostałe szkolenia z obsługi klienta. Kliknij i zobacz programy szkoleń.
-10%Już przy zgłoszeniu 2 osób.
-10%Już przy zgłoszeniu 2 osób.
-100złRabat obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 08.03.2023r.
-100złRabat obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do 17.03.2023r.
-100złRabat obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 21.04.2023r.
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai |
|
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów. |
|
DESIGN THINKING I SERVICE DESIGNB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. |
|
Facebook marketing [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad... |
|
Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe. |
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ... |
|
Facebook marketing [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad... |
|
Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe. |
|
Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? |
|
SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościoB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o."Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w... |
|
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2BB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. |
Obsługa Trudnego Klienta, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, inne, handlowe, obsługa klientów, Poznań. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.