Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

  • Termin: 2020-07-06 - 2020-07-07
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1740.00 1653.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2033.19 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Program szkolenia

1. NEGOCJACJE W PRACY KUPCA

  • Rola i znaczenie negocjacji w dziale zakupów
  • Modele i rodzaje negocjacji kupieckich
  • Różnice w podejściu do negocjacji kupieckich ze względu na branżę

2. JAKIM JESTEŚ NEGOCJATOREM

  • Twoje cechy, predyspozycje i przyjęte wzorce - informacja zwrotna dla Ciebie
  • Rodzaje stylów negocjacyjnych i ich wpływ na proces zakupów
  • Wzorzec skutecznego negocjatora - jak rozwijać w sobie pożądane cechy

(Testy określające styl negocjacyjne i predyspozycje osobowościowe wpływające na sposób negocjowania z Dostawcami)

3. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI - WZMACNIANIE SIŁY ZAKUPOWEJ

  • Narzędzia kreowania siły zakupowej
  • Jak przygotować się do negocjacji - krok po kroku.
  • Metody planowania strategii negocjacyjnej

(Dwie Gry sytuacyjne: "Przygotowanie do negocjacji z nowym Dostawcą" i "Przygotowanie do negocjacji zakupowych w oparciu o BATNA i ZOAP").

4. FAZA OTWARCIA NEGOCJACJI KUPIECKICH

  • Jak budować atmosferę rozmów i jak nią zarządzać?
  • Komunikacja niewerbalna, jako narzędzie wpływające na sukces negocjacyjny
  • Wpływ cech osobowościowych na przebieg negocjacji - jak zdobywać informacje, jak je wykorzystywać, jak się bronić przed próbą manipulacji
  • Techniki wpływania na jakość rozmów negocjacyjnych

(Cztery Gry symulacyjne: "Początek spotkania Kupca z PH", "Komplementarność społeczna w pracy Kupca", "Techniki ingracjacyjne", "Rapport").

5. ETYKIETA

  • Elementy etykiety budujące wizerunek negocjatora
  • Jak zarządzać wizerunkiem by wzmocnić pozycję wyjściową?

(Gra symulacyjna: "Etykieta").

6. NEGOCJACYJNA STRATEGIA KUPIECKA SKROJONA NA MIARĘ

  • Techniki perswazji - jak je wykorzystywać i jak się przed nimi bronić
  • Metody doboru strategii negocjacyjnej w oparciu o cechy oponenta
  • Sposoby dynamicznego modelowania strategii negocjacyjnej

(Gra symulacyjna: "Komunikacja z różnymi typami Dostawców").

7. POCZĄTEK NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH - FAZA WSTĘPNA

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy wstępnej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Faza wstępna").

8. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy właściwej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Taktyki negocjacji zakupowych").

9. ZAMKNIĘCIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy właściwej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Domykanie kontraktu").

10. TRUDNE SYTUACJE W NEGOCJACJACH Z DOSTAWCAMI

  • Jak poradzić sobie z trudnym partnerem negocjacyjnym?
  • Sposoby kierowania rozmów na właściwe tory
  • Metody unikania odmowy
  • Techniki rozwiązywania sytuacji utrudniających przebieg negocjacji

(Mini gry: "Metody prowadzenia rozmów w różnych trudnych sytuacjach").

11. ASERTYWNOŚĆ W PRACY KUPCA

  • Poziom Twojej asertywności - informacja zwrotna dla Ciebie
  • Wzory asertywnych zachowań ułatwiających pracę kupca
  • Jak wykorzystać asertywność na stanowisku kupca?

(Test: "Poziom asertywności". Mini gry "Asertywne stawianie granic", "Asertywna odmowa").


Zobacz pełny program szkolenia Negocjacje Zakupowe. Profejonalne Szkolenie Kupieckie. Poznasz też nasze pozostałe szkolenia zakupowe.

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
 Marcin Mielniczuk

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Logistyczna Obsługa Klienta pozwoli zrozumieć, że logistyczna obsługa klienta to proces zarządczy w oparciu o controling i kontroli działalności. Logistyczna obsługa klienta to tylko w małej części tylko przemieszczanie produktu. To podejśc

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, logistyka, inne, zarządzanie, produkcja, Warszawa. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.