Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

  • Termin: 2019-04-11 - 2019-04-12
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1740.00 1653.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2033.19 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Program szkolenia

1. NEGOCJACJE W PRACY KUPCA

  • Rola i znaczenie negocjacji w dziale zakupów
  • Modele i rodzaje negocjacji kupieckich
  • Różnice w podejściu do negocjacji kupieckich ze względu na branżę

2. JAKIM JESTEŚ NEGOCJATOREM

  • Twoje cechy, predyspozycje i przyjęte wzorce - informacja zwrotna dla Ciebie
  • Rodzaje stylów negocjacyjnych i ich wpływ na proces zakupów
  • Wzorzec skutecznego negocjatora - jak rozwijać w sobie pożądane cechy

(Testy określające styl negocjacyjne i predyspozycje osobowościowe wpływające na sposób negocjowania z Dostawcami)

3. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI - WZMACNIANIE SIŁY ZAKUPOWEJ

  • Narzędzia kreowania siły zakupowej
  • Jak przygotować się do negocjacji - krok po kroku.
  • Metody planowania strategii negocjacyjnej

(Dwie Gry sytuacyjne: "Przygotowanie do negocjacji z nowym Dostawcą" i "Przygotowanie do negocjacji zakupowych w oparciu o BATNA i ZOAP").

4. FAZA OTWARCIA NEGOCJACJI KUPIECKICH

  • Jak budować atmosferę rozmów i jak nią zarządzać?
  • Komunikacja niewerbalna, jako narzędzie wpływające na sukces negocjacyjny
  • Wpływ cech osobowościowych na przebieg negocjacji - jak zdobywać informacje, jak je wykorzystywać, jak się bronić przed próbą manipulacji
  • Techniki wpływania na jakość rozmów negocjacyjnych

(Cztery Gry symulacyjne: "Początek spotkania Kupca z PH", "Komplementarność społeczna w pracy Kupca", "Techniki ingracjacyjne", "Rapport").

5. ETYKIETA

  • Elementy etykiety budujące wizerunek negocjatora
  • Jak zarządzać wizerunkiem by wzmocnić pozycję wyjściową?

(Gra symulacyjna: "Etykieta").

6. NEGOCJACYJNA STRATEGIA KUPIECKA SKROJONA NA MIARĘ

  • Techniki perswazji - jak je wykorzystywać i jak się przed nimi bronić
  • Metody doboru strategii negocjacyjnej w oparciu o cechy oponenta
  • Sposoby dynamicznego modelowania strategii negocjacyjnej

(Gra symulacyjna: "Komunikacja z różnymi typami Dostawców").

7. POCZĄTEK NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH - FAZA WSTĘPNA

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy wstępnej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Faza wstępna").

8. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy właściwej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Taktyki negocjacji zakupowych").

9. ZAMKNIĘCIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  • Praktyczne poznanie najskuteczniejszych technik negocjacyjnych fazy właściwej
  • Techniki stosowane przez sprzedawców - jak się przed nimi bronić i zwyciężać
  • Sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach właściwych dla tego etapu negocjacji

(Gra wieloetapowa: "Domykanie kontraktu").

10. TRUDNE SYTUACJE W NEGOCJACJACH Z DOSTAWCAMI

  • Jak poradzić sobie z trudnym partnerem negocjacyjnym?
  • Sposoby kierowania rozmów na właściwe tory
  • Metody unikania odmowy
  • Techniki rozwiązywania sytuacji utrudniających przebieg negocjacji

(Mini gry: "Metody prowadzenia rozmów w różnych trudnych sytuacjach").

11. ASERTYWNOŚĆ W PRACY KUPCA

  • Poziom Twojej asertywności - informacja zwrotna dla Ciebie
  • Wzory asertywnych zachowań ułatwiających pracę kupca
  • Jak wykorzystać asertywność na stanowisku kupca?

(Test: "Poziom asertywności". Mini gry "Asertywne stawianie granic", "Asertywna odmowa").


Zobacz pełny program szkolenia Negocjacje Zakupowe. Profejonalne Szkolenie Kupieckie. Poznasz też nasze pozostałe szkolenia zakupowe.

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
 Marcin Mielniczuk

Najnowsze szkolenia:

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Unikalną wartością tego szkolenia jest osoba trenera - Pana Bogdana Krokera- trenera praktyka mającego ponad 11 letnie doświadczenie w obszarze logistyki. Menedżera takich firm jak Delphi Automotive Systems, TRW Steering Polska, Cussons Polska.

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje. Pozostałe 95% sądzi, że nie warto zawracać sobie głowy...

Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań. Rezultaty zarządzania zespołem, pomimo ogromnych nakładów pracy, nie są zgodne z twoimi oczekiwaniami? Podręcznikowe schematy nie sprawdzają się i "mają się nijak" d

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, logistyka, inne, zarządzanie, produkcja, Warszawa. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.