Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 6980.00 5980 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 7355.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

1. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI ZAAWANSOWANYCH

  • Negocjacje jako proces
  • Profil skutecznego negocjatora
  • Ustal obszar negocjacji - ZOPA
  • Poznaj Twoją siłę - BATNA

2. STYLE NEGOCJACJI

  • Dominacja
  • Dopasowanie
  • Unikanie
  • Kompromis
  • WIN - WIN

3. CZTERY TYPY ZACHOWAŃ W NEGOCJACJACH

  • Manipulacja
  • Agresja
  • Uległość
  • Asertywność

4. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 1

  • Żądaj więcej niż spodziewasz się uzyskać
  • Ustal odpowiedni przedział oczekiwań
  • Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty

5. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 2

  • Okazuj zaskoczenie
  • Koncentruj się na zasadniczych sprawach
  • Unikaj konfliktowego stylu prowadzenia negocjacji

6. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 3

  • Inflacja ustępstw
  • Dzielenie się różnicą
  • Wielkość ustępstw

7. TECHNIKI OTWARCIA NEGOCJACJI

  • Zaskoczenie
  • Udawane niezdecydowanie
  • Imadło

8. GRA ŚRODKOWA W NEGOCJACJACH

  • Wyższa instancja
  • Kukułcze jajo
  • Coś za coś

9. GRA KOŃCOWA W NEGOCJACJACH

  • Dobry - Zły
  • Skubanie
  • Wycofanie oferty

10. TECHNIKI ZAMYKANIA

  • Część 1: holownik, koń na wybiegu, to was chyba nie powstrzyma, stać was na to, pozostaw ich samych sobie, dodatkowy wysiłek, milczące zamknięcie, zamknięcie warunkowe
  • Część 2: zamknięcie z zastrzeżeniem, bilans, głupi błąd, ostatnia obiekcja, szczeniak, taktyka małych kroków, pozytywne założenie, zwrotny serw, jeniec wojenny
  • Część 3: alternatywa, zwrot przy drzwiach, dziel i rządź, czas do namysłu, banknot, przypomniałem sobie, przejęcie kontroli, więcej czasu

11. FORMY NACISKU

  • Presja czasu
  • Wykorzystanie informacji
  • Gotowość do zerwania

12. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NEGOCJACYJNYCH

  • Pat
  • Impas
  • Zastój

13. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.1

  • Odmawianie
  • Konfrontacja przekonań
  • Reagowanie na krytykę

14. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.2

  • Obrona przed atakiem werbalnym
  • Obrona przed zachowaniami inwazyjnymi
  • Wyrażanie oczekiwań
  • Wyrażanie krytyki i pochwały

15. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

  • Dobierz odpowiedni kanał nadawania
  • Rozkoduj blokady mentalne partnera
  • Właściwie używaj perswazji i wpływu

16. STRATEGII PRZEŁAMANIA WG WILLIAMA URY

  • Nie reaguj: Idź na galerię
  • Nie spieraj się: Przejdź na ich stronę
  • Nie odrzucaj: Przekształć
  • Nie naciskaj: Zbuduj im złoty most
  • Nie eskaluj: Użyj siły, aby edukować

Zapoznaj się z pełnym programem szkolenia Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie Zaawansowane.

  • Paweł Wojciechowski
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Paweł Wojciechowski

Najnowsze szkolenia:

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Korespondencja biznesowa w języku polskim i angielskim
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma...

OBIEKCJE KLIENTA. PRAKTYCZNE METODY ZBIJANIA OBIEKCJI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się poradzić z nimi zależy to czy sprzedaż zostanie domknięta z powodzeniem.Warto zadbać o to, aby obiekcje klienta zostały potraktowane poważnie..

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management) - zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem

NEGOCJACJE W BIZNESIE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje w biznesie wymagają wysokich umiejętności, które decydują o tym, czy osiągniesz korzyści prowadząc ważny projekt lub podpiszesz nowy kontrakt z klientem. Czy zdarzyło się, że podczas spotkań Twój partner biznesowy, wiedział o Tobie ...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, zarządzanie, handlowe, . zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.