Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Kodeks postępowania administracyjnego (KPA). Szkolenie stacjonarne i online.

  • Termin: 2020-12-03 - 2020-12-04
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1250.00 1187.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1460.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Kodeks postępowania administracyjnego (KPA) – kompendium znowelizowanych przepisów – 2-dniowe warsztaty praktyczne obejmujące nowelizacje z lat 2017-2019

   

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 


 

TerminMiejsce
od: 2020-10-08
do: 2020-10-09
Katowice
od: 2020-10-12
do: 2020-10-13
Szczecin
od: 2020-10-26
do: 2020-10-27
Wrocław
od: 2020-10-26
do: 2020-10-27
Szkolenie online
od: 2020-10-29
do: 2020-10-30
Kraków
od: 2020-11-19
do: 2020-11-20
Gdańsk
od: 2020-11-23
do: 2020-11-24
Poznań
od: 2020-11-23
do: 2020-11-24
Szkolenie online
od: 2020-11-26
do: 2020-11-27
Warszawa
od: 2020-12-03
do: 2020-12-04
Wrocław
od: 2020-12-10
do: 2020-12-11
Kraków
od: 2020-12-10
do: 2020-12-11
Szkolenie online
od: 2020-12-17
do: 2020-12-18
Katowice
 

Grupa docelowa: 

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników administracji rządowej oraz samorządowej, w przypadku których stosowanie Kodeks Postępowania Administracyjnego   wymaga analizy praktycznych zagadnień wynikających z bieżącej pracy w urzędzie oraz zapoznania się z nowym orzecznictwem dotyczącym przepisów KPA. 

Cel szkolenia: 

Celem kształcenia jest wyposażenie uczestników w najbardziej aktualną wiedzę niezbędną do poprawnego stosowania przepisów znowelizowanego kodeksu postępowania administracyjnego i swobodnego poruszania się w obszarze procedur administracyjnych obowiązujących w administracji publicznej od 1 czerwca 2017 r. oraz omówienie praktycznych problemów związanych z postępowaniem administracyjnym m.in. na podstawie aktualnego orzecznictwa. Podczas szkolenia omówione zostaną także kolejne nowelizacje wprowadzone do kpa w 2018 r. i w 2019 r., w tym na podstawie ustawy wdrażającej RODO.
 
Po przeprowadzonych zajęciach uczestnik szkolenia będzie posiadał następujące:
wiadomości:

• o znowelizowanych przepisach kodeksu postępowania administracyjnego,
• o konsekwencjach nowelizacji przepisów proceduralnych dla bieżącej działalności urzędowej,
• o zakresie stosowania kodeksu postępowania administracyjnego do spraw prowadzonych na podstawie wybranych ustaw i rozporządzeń stosowanych w administracji publicznej;
umiejętności:
• prawidłowego prowadzenia postępowania administracyjnego z zastosowaniem nowych instytucji i rozwiązań kodeksowych;
• prawidłowego redagowania i wydawania decyzji administracyjnych i innych aktów zgodnie z nowymi wymaganiami;
• rozróżniania spraw, w których Kodeks postępowania administracyjnego jest stosowany, od spraw, których załatwienie nie wymaga stosowania przepisów postępowania administracyjnego;
• poprawnej interpretacji nowych przepisów proceduralnych stosowanych w administracji publicznej.
 

Korzyści dla uczestników: 

  • Zapoznanie uczestników ze specyfiką postępowania administracyjnego oraz omówienie najnowszego orzecznictwa sądów administracyjnych.
  • Analiza zagadnienia doręczenia pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  • Praktyczne nauczenie uczestników, w jaki sposób sporządzić decyzję administracyjną z uwzględnieniem specyfiki decyzji administracyjnej w formie dokumentu elektronicznego. 
 

Metodologia: 

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Trener

r. pr. Robert Mierzejewski
Specjalizacja trenerska:
 
Radca prawny, urzędnik służby cywilnej. Zajmuje się szeroko rozumianą obsługą prawną urzędów organów rządowej administracji publicznej pierwszej i drugiej instancji. Był odpowiedzialny m.in. za prowadzenie postępowań administracyjnych na szczeblu organu pierwszej i drugiej instancji (postępowania odwoławcze, nadzwyczajne, nadzór) oraz reprezentację organu w postępowaniach sądowych i sądowoadministracyjnych. Od kilku lat prowadzi bardzo wysoko oceniane szkolenia dla urzędników administracji publicznej samorządowej i rządowej w zakresie postępowania administracyjnego, redagowania korespondencji urzędowej i języka urzędowego. Twórca wielu programów szkoleniowych. Obszary specjalizacji trenerskiej: Kodeks postępowania administracyjnego, w tym: wydawanie decyzji, prowadzenie postępowań administracyjnych, postępowanie odwoławcze, postępowania nadzwyczajne, wydawanie zaświadczeń, skargi, wnioski i petycje, metryka sprawy, e-administracja, a także język urzędowy oraz redagowanie aktów administracyjnych i korespondencji urzędowej. 
 

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Program szkolenia (obejmuje nowelizację kpa obowiązującą od czerwca 2017 r., a także z 2018 r. i 2019 r.):

1. Zagadnienia ogólne. 

• Zakres obowiązywania kpa po nowelizacjach. Realizacja obowiązku informacyjnego z RODO.
• Pojęcie sprawy administracyjnej. 
• Warunki konieczne dla wszczęcia postępowania administracyjnego.
• Ogólne zasady postępowania administracyjnego po nowelizacji. Nowe zasady ogólne i ich praktyczne znaczenie dla organu (zasada przyjaznej interpretacji prawa, zasada bezstronności, równego traktowania i proporcjonalności, zasada pewności prawa, zasada współdziałania organów dla dobra postępowania, zasada polubownego rozstrzygania kwestii spornych).
• Zasada pisemności postępowania po zmianach z kwietnia 2018 r. (art. 14). 
• Ocena działania urzędów i pracowników tych urzędów – nowy art. 14a.
• Pojęcie interesu w kpa (prawnego, społecznego itp.), rodzaje interesów mogących wystąpić w różnych postępowaniach i ich rozumienie przez orzecznictwo sądów administracyjnych.
Uznanie administracyjne i przypadki jego zastosowania.
• Przykłady zastosowania zasad ogólnych na etapie postępowania przed organem I instancji, II instancji i przed sądem administracyjnym.
• Konsekwencje naruszeń zasad ogólnych postępowania.
• Strona postępowania administracyjnego po nowelizacji z 2018 r. Przedstawiciel i pełnomocnik strony.
Konsekwencje braku lub utraty przymiotu strony. Linia orzecznictwa.
2. Wszczęcie postępowania administracyjnego. 
• Wszczęcie lub odmowa wszczęcia postępowania z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa – możliwe zastosowania i problemy praktyczne. Zakres informacji z RODO.
• Badanie istnienia interesu prawnego przed wszczęciem postępowania administracyjnego i na różnych jego etapach.
• Kontrola formalna wniosku i uzupełnianie braków formalnych pism według po nowelizacji. Termin uzupełnienia braków formalnych podania.
• Braki istotne i nieistotne pism.
• Podpis zaufany zamiast profilu zaufanego ePUAP i podpis osobisty – nowe instrumenty do elektronicznej identyfikacji uczestników postępowania.
3. Postępowanie przed organem I instancji.
• Terminy załatwiania spraw i obowiązek sygnalizacji po nowelizacji. Instytucja ponaglenia organu. Pouczenie o możliwości wniesienia ponaglenia.
• Definicja bezczynności i przewlekłości postępowania.
• Terminy procesowe w postępowaniu administracyjnym po nowelizacji.
• Obliczanie terminów – problemy praktyczne na przykładach.
• Doręczenia w postępowaniu administracyjnym – charakter czynności i ich znaczenie dla dalszego postępowania.
• Możliwość doręczeń na elektroniczne skrzynki podawcze pomiędzy podmiotami publicznymi.
• Zawiadomienie stron o decyzji lub innych czynnościach w postępowaniach z udziałem znacznej liczby podmiotów.
• Błędy w procedurze doręczeń i sposoby ich naprawienia.
• Dowody i dokumentowanie czynności procesowych.
• Nowe elementy postępowania dowodowego. Poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem. Posiedzenie w trybie współdziałania.
• Wskazanie niespełnionych przesłanek do wydania decyzji zgodnej z żądaniem strony.
• Rozstrzyganie wątpliwości na korzyść strony – nowe zasady postępowania dowodowego.
• Inicjatywa dowodowa. Kiedy sprawa administracyjna jest wyjaśniona?
• Mediacja w postępowaniu administracyjnym. Mediator i jego zadania. Stosowanie mediacji w toczących się już postępowaniach. Dobrowolność i poufność mediacji. Sposoby zakończenia mediacji. Koszty mediacji.
• Postępowanie uproszczone .
• Zawieszenie postępowania po nowelizacji i umorzenie postępowania - problemy praktyczne. 
4. Akta sprawy – pisemny charakter postępowania. 
• Protokoły, adnotacje, notatki urzędowe.
• Podpis i parafka w postępowaniu administracyjnym.
• Uprawnienia strony i organu względem akt sprawy.
• Wgląd w akta sprawy – charakter czynności.
• Czynności organu w ramach udostępniania akt sprawy.
• Wymogi formalne wniosku o udostępnienie akt sprawy lub sporządzenie odpisów.
• Uprawnienia stron i innych podmiotów.
• Opłaty za sporządzanie kopii.
• Udostępnianie akt sprawy a ustawy o ochronie danych osobowych, ochronie informacji niejawnych i dostępie do informacji publicznej. Nowelizacja związana z RODO 
• Metryka sprawy - praktyczne aspekty prowadzenia metryki.
5. Rozstrzygnięcia kończące postępowanie – możliwe rodzaje i ich skutki dla stron i organu po nowelizacji.
• Decyzje administracyjne ¬– rodzaje i charakter oraz skutki. Elementy konieczne decyzji.
Zrzeczenie się prawa do odwołania i nowy zakres pouczenia. Decyzja prawomocna. 
• Związanie decyzją i ingerencja w treść decyzji – konsekwencje prawne.
• Ugoda administracyjna i przypadki jej zastosowania na nowych zasadach.
• Milczące załatwienie sprawy. Założenia i praktyka.
6. Postępowanie odwoławcze na nowych zasadach.
• Czynności organu I instancji, etap międzyinstancyjny, czynności organu II instancji.
• Rozstrzygnięcia organu I i II instancji w postępowaniu odwoławczym i ich charakter. Nowe zasady uchylania decyzji i przekazywania sprawy do ponownego rozpatrzenia.
• Wytyczne organu odwoławczego w zakresie wykładni prawa.
• Decyzje formalne i merytoryczne.
• Zakres ingerencji organu II instancji w postępowanie i decyzję organu I instancji. Zmiana zakresu postępowania wyjaśniającego prowadzonego przez organ odwoławczy.
Nowe zasady zaskarżania decyzji do sądu administracyjnego. Sprzeciw od decyzji kasatoryjnej.
7. Postępowania nadzwyczajne w kpa – wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności, uchylenie, zmiana rozstrzygnięcia.
• Konsekwencje uchylenia, zmiany i stwierdzenia nieważności decyzji.
Uregulowania wspólne i odmienne poszczególnych trybów.
• Właściwość organów i etapy postępowań. Wskazówki praktyczne. Sposoby unikania uchybień.
• Związek z odpowiedzialnością majątkową funkcjonariuszy publicznych.
8. Administracyjna kara pieniężna – zasady nakładania lub wymierzania kary i udzielania ulg w jej wykonaniu. 
9. Zasady prowadzenia Europejskiej Współpracy Administracyjnej – nowe wyzwanie dla urzędników. Przekazywanie informacji – komu, kiedy i w jakim trybie?
 

Informacje organizacyjne:

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 30 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 €“ przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
 
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 

Inwestycja:

Szkolenie stacjonarne
1250.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)
 
Szkolenie on-line
1150.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810    

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.     
 

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
  • Wrocław,
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2020-11-19 - 2020-11-20
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1150.00 1092.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-11-26 - 2020-11-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-12-10 - 2020-12-11
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-12-10 - 2020-12-11
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1150.00 1092.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-12-17 - 2020-12-18
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Ceny transferowe 2017-2020. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ceny transferowe - dokumentowanie transakcji z podmiotami powiązanymi (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące 2-dniowe warsztaty i kon
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące 2-dniowe warsztaty i kon
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące (...)

Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej - 2-dniowe warsztaty (...)

Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2020 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Podatek CIT od podstaw. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Realizacja i rozliczanie projektów B+R. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja i rozliczanie projektów B+R realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE w ramach POIR oraz RPO - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęcia (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kodeks postępowania administracyjnego (KPA). Szkolenie stacjonarne i online., Szkolenie Zawodowe, Zawodowe, Zawodowe, Księgowe, Księgowe, Księgowe, rachunkowość, rachunkowość, rachunkowość, prawne, prawne, prawne, windykacja, windykacja, windykacja, inne, inne, inne, zarządzanie, zarządzanie, zarządzanie, administracja , administracja , administracja, Wrocław. otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.