Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Kierowanie zespołem - trening menadżerski, Szkolenie Biznesowe, Aktywizacja zawodowa, praca w zespole , przywództwo , zarządzanie zespołem, trenerskie, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Kierowanie zespołem - trening menadżerski

  • Termin: 2018-02-22 - 2018-02-23
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1990.00 zł
  • Cena brutto: 2447.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Dobry szef to Przywódca

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?

Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?

Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?

Czy chcesz by byli najlepszym zespołem?

 

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

POZNAJ SKUTECZNE METODY KIEROWANIA i MOTYWACJI pracowników aby dali z siebie wszystko!!

 

EFEKTY SZKOLENIA:

  • zwiększenie skuteczności zespołu, aby był on podstawą satysfakcji Klienta;

  • wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznej motywacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych;

  • umiejętność skutecznego motywowania zespołu do pracy i wyzwalania w nim chęci działania;

  • program oparty jest na przełomowym podejściu pozwalającym uniknąć typowych błędów, częstokroć prowadzących do poważnych błędów biznesowych i w konsekwencji porażki na stanowisku;

  • umiejętność budowy swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy;

  • umiejętność ustalania długo i krótkoterminowych celów i priorytetów;

  • diagnoza słabych i mocnych stron oraz stojących przed nami szans i zagrożeń.

 

 

 

SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW

Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

 

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.

 

 

METODA SZKOLENIOWA

80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

 

  • ćwiczenia,

  • studia przypadków,

  • gry sytuacyjne,

  • mikro-wykłady,

  • symulacje

  • dyskusje moderowane,

  • autoprezentacje i odgrywanie ról.

 

 

Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

 

PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

Quo vadis? - Profil skutecznego przywódcy.
Już na samym początku szkolenia uczestnicy wspierani przez trenera kreślą wzór skutecznego przywódcy, do którego chcieliby dążyć.
Zidentyfikowane też zostają przeszkody i bariery na jakie mogą napotkać.

 

Co to jest zarządzanie/przewodzenie?
Rola menedżera a rola lidera.

 

Funkcje kierowania.
Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko co warunkuje osiąganie rezultatów?
Uświadomienie uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?

 

Style kierowania.
Rzecz o zarządzaniu sytuacyjnym.
Zła wiadomość: NIE MA WYTRYCHU, który sprawdzi się w każdych okolicznościach.
 

 

Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?
Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
Jak efektywnie przekazywać polecenia ?

 

Motywacja – a cóż to takiego?
Przegląd teorii motywacji.
Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
Pochwała vs. (motywująca) nagana.

 

Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?
Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?

 

Skuteczne delegowanie.
Jeszcze delegowanie czy już spychologia?
Zasady delegowania.
Najczęściej popełniane błędy.

 

Kontrola – motywuje czy zniechęca?
Warunki konieczne do tego aby kontrola była motywująca.
Narzędzia kontroli.
Jak sprawić aby podwładni „z radością” wypełniali raporty.

 

Efektywne zebrania ?
Żadna wielka idea nie zrodziła się na meetingu firmowym, ale wiele głupich znalazło tam

swój kres.”
Czy naprawdę musi nudno?
Najczęstsze błędy i sposoby ich unikania.

 

Uniwersalne i ponadczasowe prawa zarządzania.
Cztero-punktowa, skuteczna recepta na trwały sukces.

 

Poszukiwanie i kreowanie liderów.
Co odróżnia miernoty od prawdziwych przywódców?

 

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.


Więcej na: www.superszkolenia.pl ------------> KIEROWANIE ZESPOŁEM - TRENING MENADŻERSKI

  • 02-146 Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2018-03-01 - 2018-03-02
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1990.00 zł
Termin: 2018-03-20 - 2018-03-21
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1990.00 1590 zł (First Minute -400zł)

-400zł

Najnowsze szkolenia:

Przeciwdziałanie mobbingowi
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWIKORZYŚCI:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu prawa i psychologii potrzebną do przeciwdziałania, a także radzenia sobie ze zjawiskiem przemocy w miejscu pracy. (...)

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

JAK WALCZYĆ ZE STRESEM W PRACY - DARMOWY KURS ON-LINE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Jak walczyć ze stresem w pracy? - Pobierz bezpłatny kurs
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

POKONAJ STRES - DARMOWY KURS DO POBRANIA
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci.

Techniki negocjacji i obrony ceny
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne.

Techniki sprzedaży w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon.

Pozyskiwanie nowych Klientów - prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Zarządzanie zespołem w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Kierowanie zespołem - trening menadżerski
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Dobry szef to Przywódca Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?Czy chcesz by byli najlepszym zespołem? ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Efektywna Asystentka / Sekretarka
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

EFEKTYWNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - SPRAWNE ZARZĄDZANIE BIUREM I OBSŁUGA KLIENTATwoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a Klientami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.