Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI

  • Termin: 2024-03-07 - 2024-03-08
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: Już przy zgłoszeniu 2 osób. 1740.00 1566.00 zł (Rabat -10%Już przy zgłoszeniu 2 osób.)
  • Cena brutto: 1926.18 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 01-636 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 75
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: s://www.bonavigator.pl/
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera. U podstaw pracy z ludźmi leży komunikacja, której celem jest zbudowanie takiej płaszczyzny kontaktu, która stworzy warunki do głębszej, bardziej precyzyjnej rozmowy, której ważną częścią jest informacja zwrotna.

Pracownik, aby podnosić swoją skuteczność, musi wiedzieć, co robi bardzo dobrze, a gdzie popełnia błędy, kiedy wykorzystuje swoje zasoby w pełni, a kiedy powinien je odkrywać, uruchamiać, poszukiwać alternatywnych sposobów realizacji zadań. Feedback staje się codziennością w dzisiejszym świecie. Jednocześnie stanowi bardzo ważne źródło nauki o skuteczności/nieskuteczności naszych działań oraz naszego rozwoju osobistego. Każdy ma potrzebę wykonywania pracy, która ma sens, jest ważna i wykonywana dobrze. Jak z szacunkiem rozmawiać o rezultatach? Jak przekazywać informację zwrotną, by sprzyjała rozwojowi pracownika?

 

Szkolenie Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami ma celu podniesie Twoich kompetencji wykorzystania feedbacku w zarządzaniu zespołami. Modele informacji zwrotnej, zasady udzielania informacji zwrotnej, które poznasz i przećwiczysz pod okiem trenera pozwolą Ci na profesjonalnie korzystać z tych narzędzi managerskich w kierowaniu pracownikami.

 

 

Program szkolenia

 

1. ISTOTA KOMUNIKACJI

  • Typy i elementy komunikacji w organizacji
  • Bariery komunikacyjne
  • Model komunikacji von Thuna

2. AKTYWNE SŁUCHANIE - TECHNIKI, ZASADY, CECHY

  • Błędy w aktywnym słuchaniu
  • Na czym polega fenomen aktywnego słuchania?

3. ROLA FEEDBACKU W ZESPOLE

  • Ocenianie a rozwijanie
  • Czym jest informacja zwrotna? Co różni ją od oceny?

4. DEMONY INFORMACJI ZWROTNEJ - O EMOCJACH W CZASIE PRZYJMOWANIA I DAWANIA FEEDBACKU

5. ZASADY PRZYGOTOWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Fakty a interpretacja
  • Ile negatywów, ile pozytywów?
  • Jak formułować prośby?

6. ZASADY DAWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Czteroskładnikowy przepis na feedback

7. ZASADY PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNYCH

  • Od czego zależy, czy feedback zostanie przyjęty?
  • Jo Hari Window
  • Stopnie przyjmowania feedbacku

8. MODELE I KONCEPCJE FEEDBACKOWE

  • Model „I message”
  • Model FUKO
  • Model DEEP
  • FEEDFORWARD
  • Model 5S

9. INFORMACJA ZWROTNA W TRUDNYCH SYTUACJACH

  • Jak krytykować?
  • Paradoksy negatywnej informacji zwrotnej


10. DOCENIANIE - CZYLI INFORMACJA DODAJĄCA SKRZYDEŁ

  • Co to jest KUDOS?
  • Zasady KUDOS
  • Jak sformułować wartościowe KUDOS?

11. CO BUDUJE KULTURĘ FEEDBACKU?

12. ĆWICZYMY FEEDBACK

  • Praktyczne ćwiczenia na podstawie scenariuszy i case study uczestników

13. PODSUMOWANIE

 

Zobacz również pozostałe szkolenia w kategorii "Szkolenia dla managerów".

  • Poznań,
  • woj. Wielkopolskie
 Katarzyna Pawłowska

Najnowsze szkolenia:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów?

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera.

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Narzędzia marketingu internetowego stanowią kluczowy element dzisiejszego biznesu online. Bez nich trudno jest odnieść sukces w konkurencyjnym świecie internetowej reklamy i promocji.

Google Ads. Poziom podstawowy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dołącz do naszego kursu "Google Ads - poziom podstawowy" i zdobądź kluczowe umiejętności w zakresie reklamy internetowej. Podczas szkolenia poznasz tajniki funkcjonowania Google Ads, nauczysz się tworzyć efektywne kampanie reklamowe oraz...

PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na trzech kluczowych platformach ecommerce: Shoper, WooCommerce i Prestashop. Poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje tych platform, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć i zarządzać...

AI W E-COMMERCE. Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj przyszłość e-Commerce z AI! Zapraszamy na przełomowe szkolenie "AI w e-Commerce: Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych", które otworzy przed Tobą nowe możliwości w świecie cyfrowego handlu.

Więcej...

Najnowsze kursy:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera.

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Narzędzia marketingu internetowego stanowią kluczowy element dzisiejszego biznesu online. Bez nich trudno jest odnieść sukces w konkurencyjnym świecie internetowej reklamy i promocji.

Google Ads. Poziom podstawowy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dołącz do naszego kursu "Google Ads - poziom podstawowy" i zdobądź kluczowe umiejętności w zakresie reklamy internetowej. Podczas szkolenia poznasz tajniki funkcjonowania Google Ads, nauczysz się tworzyć efektywne kampanie reklamowe oraz...

PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na trzech kluczowych platformach ecommerce: Shoper, WooCommerce i Prestashop. Poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje tych platform, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć i zarządzać...

AI W E-COMMERCE. Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj przyszłość e-Commerce z AI! Zapraszamy na przełomowe szkolenie "AI w e-Commerce: Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych", które otworzy przed Tobą nowe możliwości w świecie cyfrowego handlu.

USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji...

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, inne, zarządzanie, Poznań. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.