Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej. Certyfikowane szkolenie online.

  • Termin: 2020-12-10 - 2020-12-11
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 990.00 940.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1156.82 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium wiedzy o metodach oraz narzędziach przekazywania informacji publicznych.

 

Terminy i miejsca szkolenia

od: 2020-10-28
do: 2020-10-29                   
Szkolenie online
od: 2020-11-09
do: 2020-11-10
Szkolenie online
od: 2020-12-10
do: 2020-12-11
Szkolenie online
od: 2021-01-28
do: 2021-01-29
Szkolenie online
od: 2021-02-25
do: 2021-02-26
Szkolenie online
od: 2021-03-29
do: 2021-03-30
Szkolenie online
od: 2021-04-29
do: 2021-04-30
Szkolenie online


  

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA  

 

Grupa docelowa: 

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o:
-pracownikach jednostek samorządowych
-pracownikach administracji publicznej
-wszystkich osobach odpowiedzialnych za publikację informacji w Biuletynie Informacji Publicznej
-osobach zainteresowanych omawianą podczas szkolenia tematyką. 
 

Cel szkolenia: 

-Głównym celem szkolenia jest przekazanie kompleksowej wiedzy o stosowaniu przepisów w zakresie udostępniania informacji publicznej.
-Szkolenie wskaże jaki zakres przedmiotowy i podmiotowy obejmuje prawo do informacji publicznej oraz jakie informacje zostają objęte ograniczeniami dostępu do informacji.
-Szkolenie będzie wyczerpującym źródłem wiedzy o metodach oraz narzędziach przekazywania informacji publicznych.
-Szkolenie pozwoli odpowiedzieć na pytania w jaki sposób należy rozpatrywać wniosek o dostęp do informacji publicznej.
-Dzięki szkoleniu Uczestnicy dowiedzą się z jaką odpowiedzialnością karną wiąże się nieudostępnienie informacji publicznej. 
 

Korzyści dla uczestników: 

-Dzięki szkoleniu Uczestnicy będą potrafili w sposób swobodny poruszać się po przepisach ustawy o dostępie do informacji publicznej.
-Uczestnicy dowiedzą się kogo i w jakim zakresie dotyczy obowiązek udzielania informacji publicznej.
-Uczestnicy poznają również metody oraz narzędzia przekazywania informacji publicznej.
-Szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę z zakresu obrotu informacją publiczną, jej wykorzystaniem oraz zasadami koniecznymi do zastosowania w przypadku powielania informacji.
-Dzięki szkoleniu Uczestnicy będą wiedzieli jak właściwie postąpić w związku z odmową udostępnienia informacji publicznej.
-Analiza przypadków pozwoli Uczestnikom przeanalizować sytuacje, z którymi spotykają się w pracy zawodowej. 
 

Metodologia: 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
 

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Szkolenie oparte będzie o najnowsze orzecznictwo dotyczące stosowania przepisów o dostępie do informacji publicznej.

1. Źródła prawa krajowego w zakresie dostępu do informacji publicznej oraz ponownego wykorzystania tych informacji.
2. Czym jest informacja publiczna?
a. Treść informacji publicznej a ochrona praw autorskich;
b. Autorstwo informacji publicznej a prawo dostępu do tej informacji;
c. Informacja prosta a informacja przetworzona.
3. Zakres prawa do informacji publicznej
4. Ograniczenia dostępu do informacji
a. Anonimizacja informacji prawnie chronionych;
b. Ujawnianie danych osobowych dotyczących osób pełniących funkcje publiczne;
c. Ujawnianie informacji publicznej uzyskiwanej w trakcie postępowań o zamówienia publiczne;
d. Jawność umów cywilnoprawnych – pełna czy ograniczona?
e. Jawność informacji o majątku publicznym.
5. Biuletyn Informacji Publicznej jako podstawowe narzędzie przekazywania informacji:
a. Bezczynność organu a brak informacji w BIP.
6. Udostępnienie wnioskowe i pozawnioskowe:
a. Związanie organu wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej;
b. Koszty związane z przygotowaniem informacji publicznej – możliwość obciążenia nimi wnioskodawcy;
c. Przesłanki wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej.
7. Wstęp na posiedzenia kolegialnych organów samorządu terytorialnego oraz ich jednostek pomocniczych
a. Wstęp na posiedzenia kolegialnych organów samorządu zawodowego.
8. Wyłożenie, wywieszenie oraz zainstalowanie urządzeń służących zapoznaniu się z informacją publiczną.
9. Instrumenty prawne przysługujące osobie zainteresowanej – odwołanie oraz skarga do sądu administracyjnego;

a. Czy konieczne jest zażalenie się na bezczynności organu nieudostępniającego informacji publicznej?
b. Kiedy przekroczenie terminu na udostępnienie informacji publicznej należy uznać za znaczne?
c. Zakres spraw do rozstrzygnięcia przez sąd w sprawie o bezczynność organu związanego z dostępem do informacji publicznej.
10. Odpowiedzialność karna za nieudostępnienie informacji publicznej
11. Ponowne wykorzystanie informacji publicznej.
12. Cel i powody uregulowania instytucji ponownego wykorzystania informacji publicznej w prawie polskim.

13. Czym jest ponowne wykorzystanie informacji publicznej?
a. Dyrektywa 2003/98/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 listopada 2003 r. w sprawie ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego (Dz. Urz. UE L 345 z 31.12.2003, str. 90);
b. Art. 23a ust. 1 udip.
14. Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
a. Możliwość ponownego wykorzystania informacji publicznej znajdującego się w zasobach Polskiego Komitetu Normalizującego;
b. Udostępnienie specyfikacji technicznej protokołu KSI MAIL przez ZUS
15. Podmioty zobowiązane do udostępnienia informacji publicznej w celu jej ponownego wykorzystania
16. Podmioty zobowiązane do przekazania danych ze zbioru informacyjnego do centralnego repozytorium
17. Podmioty zwolnione z obowiązku udostępnienia informacji publicznej w celu jej ponownego wykorzystania.
18. Zwolnienie przedmiotowe z obowiązku udostępnienia informacji w celu jej ponownego wykorzystania
19. Zasady dotyczące ponownego wykorzystania informacji

a. Koszty związane z udostępnienie informacji w celu jej ponownego wykorzystania – czynniki wpływające na wysokość opłat;
b. Warunki ponownego wykorzystania informacji publicznej;
c. Równość w zakresie możliwości wykorzystania informacji publicznych;
d. Udostępnienie na wniosek;
e. Udostępnienie z inicjatywy podmiotu zobowiązanego.
20. Terminy rozpoznania wniosku o przekazanie informacji w celu ponownego wykorzystania.
21. Pytania.
22. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
 
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 

Inwestycja:

990.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810  

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę. 
  

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
 
Termin: 2020-10-28 - 2020-10-29
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-11-09 - 2020-11-10
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-01-28 - 2021-01-29
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-02-25 - 2021-02-26
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-03-29 - 2021-03-30
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-04-29 - 2021-04-30
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 940.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Ceny transferowe 2017-2020. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ceny transferowe - dokumentowanie transakcji z podmiotami powiązanymi (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące 2-dniowe warsztaty i kon
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. 2-dniowe szkolenie wprowadzające.

Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące 2-dniowe warsztaty i kon
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Motywacja pracowników w praktyce - stwórz zespół swoich marzeń. Inspirujące (...)

Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej - 2-dniowe warsztaty (...)

Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2020 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Podatek CIT od podstaw. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podatek CIT od podstaw. 2-dniowe warsztaty praktyczne z możliwością indywidualnych (...)

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Realizacja i rozliczanie projektów B+R. Szkolenie stacjonarne i online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja i rozliczanie projektów B+R realizowanych ze środków funduszy strukturalnych UE w ramach POIR oraz RPO - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęcia (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Dostęp oraz ponowne wykorzystanie informacji publicznej. Certyfikowane szkolenie online., Szkolenie Zawodowe, Księgowe, prawne, windykacja, inne, inne, zarządzanie, administracja, . otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.