Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os

  • Termin: 2021-10-01 - 2021-10-02
  • Lokacja: Zakopane, Małopolskie
  • Cena brutto: PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1680.00 1596.00 zł (First Minute -5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROGRAM SZKOLENIA:

- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję

- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż

- słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?

- przewaga oferty nad innymi ofertami

- jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą

- co to jest prezentacja pozycjonująca

- karta przygotowania do kontaktu z klientem

- profil klienta – identyfikacja

- analiza rynku

- cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca

- pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu

- moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca

 

- proces organizacji sprzedaży – jego etapy

- przygotowanie do pozyskiwania klienta – elementy „układanki” planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów

- pula potencjalnych klientów i ich potrzeby – podział

-  budowanie baz

- planowanie rozmowy z klientem: przygotowanie do rozmowy z klientem

- metody pozyskiwania klientów

- lejek sprzedażowy

- dlaczego klienci odchodzą?

 

PROFIL UCZESTNIKÓW:

Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.

Grupa docelowa:

- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,

- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste

- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy

- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych

- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży

- pracownicy działów handlowych

- sprzedawcy/handlowcy

- przedstawiciele handlowi/key account managerowie

- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta

 

FORMA:

Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe / dyskusje / prezentacje. Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.

 

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:

 

Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży
i obsługi klienta jak również pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat sposobu pozyskiwania klienta i organizacji sprzedaży.

 

Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20-30%.

 

EFEKTY UCZENIA SIĘ:

 

W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK

- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca

- zna zadania na stanowisku handlowca

- zna etapy przygotowania prezentacji

- zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług

- ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku

- rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem

- zna elementy analizy rynku

- ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy

- ma wiedzę w zakresie sposobów pozyskiwania klientów i organizacji sprzedaży

- zna proces organizacji sprzedaży – jego etapy

- zna elementy planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów

- zna podział potencjalnych klientów i ich potrzeby

- ma wiedzę nt. budowania baz

- rozumie jak przygotować się do rozmowy z klientem

- zna metody pozyskania klienta

- ma wiedzę nt. tego co robić aby nie stracić pozyskanych klientów

 

W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK

- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług

- opracowuje prezentację / ofertę

- potrafi zaprezentować firmę

- rozróżnia profile klienta

- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi

- opracowuje kartę do kontaktu z klientem          

- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku

- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży

- opracowuje plan strategii poszukiwania potencjalnych klientów

- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży

- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług

- rozróżnia potrzeby klientów

- wykorzystuje informacje dotyczące lejka sprzedażowego we własnej firmie

- opracowuje plan rozmowy z klientem                

- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów   

W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK

- potrafi pracować z klientem

- efektywnie organizuje własną pracę handlowca

- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy

- jest przygotowany do publicznej prezentacji

- potrafi komunikować się z innymi firmami

- wykazuje motywację do budowania baz klientów

 

SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ

- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia

- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia          

 

LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 16 godzin dydaktycznych

Maksymalna liczba Uczestników: 8

 

WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013

 

CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015

 

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie 61 28 28 766 lub e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl


Podczas szkolenia gwarantujemy Państwu przerwy kawowe, słodki poczęstunek oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia podwyższające kompetencje zawodowe Uczestnika. 

ZAPRASZAMY SERDECZNIE

www.szkolenia-mc.pl


  • Zakopane,
  • woj. Małopolskie
Termin: 2021-09-07 - 2021-09-08
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-09-09 - 2021-09-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-09-10 - 2021-09-11
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-09-14 - 2021-09-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-01 - 2021-10-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-05 - 2021-10-06
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-11 - 2021-10-12
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-14 - 2021-10-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-20 - 2021-10-21
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2021-10-27 - 2021-10-28
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1180.00 1156.4 zł (First Minute -2%)

-2%PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

TECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...)

Profesjonalna AKADEMIA HANDLOWCA
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 1+1)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży

Akademia handlowca (Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 1+1)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia os, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, inne, zarządzanie, handlowe, obsługa klientów, Zakopane. otwarte, efs

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.